Enduros Chriga

Enduros Chriga
web site hit counter

söndag 14 november 2010

Fars dag

Jag brukar alltid köpa några skraplotter till min Pappa och min vana trogen knallade jag och Chriga till kiosken. Chriga är välkommen in i kiosken och de har alltid en leversnitt redo om vi kommer, Behöver jag säga att Chriga brukar dra mig in dit och otaliga är gångerna då jag köpt snus eller godis bara för att Chriga vill gå in där;)
Jag frågade om de hade någon special triss med tanke på farsdag och tjejen i kassan räckte över en förpackning i form av en slips, Kul tänkte jag och räckte över en hundring.

Glad Pappa



Efter de vanliga diskutionerna om vad man vill göra vid en eventuell storvinst var det dags för skrap. Pappa som har ont i sina tummar började strax klaga över hur svårt det var att skrapa och Mamma föreslog att han skulle ta en kniv till hjälp

Mindre glad Pappa



Det var då jag upptäckte att lotten han försökte skrapa hade en annorlunda baksida :D



Jag hade köpt reklam lotter avsedda för skyltning i butiken och ett ofrivilligt practical joke var ett faktum, Ska bli väldigt kul att lämna tillbaka fejklotterna i morgon. Som tur är så köper jag alltid lotter till mig själv när jag ska ge bort sådana, fråga mig inte varför? Men sån är jag. så summa sumarum Farsan fick till slut skrapa sina trisslotter, Om han vann? Det säger jag inte ;)

Dagsfärskt bonusporträtt på fnuttan

1 kommentar: