Enduros Chriga

Enduros Chriga
web site hit counter

fredag 3 december 2010

Insnöad


Det är inte många dagar det legat snö på marken men aldrig tidigare har jag tröttnat så fort på det vita helvetet. I går fick jag åka hem från jobbet pga, snö och nu på morgonen tog det nästan 20 min att skotta fram bilen det var snövallar både framför och bakom bilen, Jag fick faktiskt skotta för att få upp bakluckan. Sedan körde jag nästan fast i första backen, Jag sa då till mej själv att det är idioti att köra på sliriga vägar och riskera livet för att jobba på båtar som kommer att ligga kvar i flera veckor, Häldre då jobba över när vägarna är farbara. Sagt och gjort det blir en ledig dag i dag med. Hemma från jobbet kan väl vara skönt men i detta väder finns det inget roligt att hitta på?
Jag ska gå en långpromenad med Chriga när solen stigit upp men nu är det fortfarande mörkt som i ett sotararsle:( Sedan kan man ju alltid blogga och ta tag i surdegar man skjutit framför sig en tid (Organisera de tusentals bilder man har liggande på olika hårddiskar) och framför allt kan man fota nya bilder så man har att göra nästa gång vädergudarna vill att man ska vara hemma från jobbet. Jag kommer att uppdatera dagens blogg så fort nya bilder tagits, Jag lovar att det blir någon bild på mitt snömonster ;)

Snömonstret




5 kommentarer:

  1. Var glad att ni har lite snö!!!! Här i Dalarna har vi ingen snö alls nästan.....! Men kallt som tusan! Så gläds lite åt snön nu ;)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Nej jag har ganska svårt att hitta något possitivt med snön, Förutom att Chriga trivs då ;)

    SvaraRadera
  3. Här har vi massor av snö, börjar tröttna lite grann, temperaturen har ju inte varit så bra, men nu är det bättre.

    Vad fin Chriga är. Hon har en sån härlig päls.

    SvaraRadera
  4. Åh vad FIIIIIIN Chriga ær den lilla sockersnuttan. Jag længtar verkligen efyer att se henne igen. Jag ÆÆÆÆÆÆÆÆLSKAR det førsta fotot med snø pånosen. Jættefina foton & jag gillar utformningen av din blogg oxå, mycket snyggare nu Jonas :)
    Kram från mej & Lykke-liten-
    Jenny P

    SvaraRadera
  5. Såg den nedersta bilden på Enduros startsida och fastnade direkt, så himla läcker!

    SvaraRadera