Enduros Chriga

Enduros Chriga
web site hit counter

söndag 19 september 2010

Svenska mästare


Svenska mästare 2010 för Fm-Hundar
Det blev idag Anna och Enza och dagens blogg är en hyllning till dessa!
Anna och jag har kännt varandra rätt många år vi tränade en del ihop då hon bodde här nere men det blir tyvärr alltför sällan nu eftersom hon bor i Kalmar nu för tiden. Min bild av Anna är att det är en tjej som milt sagt gillar det här med att tävla ;) Hon är garanterat den envisaste människa jag stött på. Och man kan inte annat än känna stor beundran när man vet hur mycket motgångar hon haft med sin hälsa de senaste åren, Men hon kämpar på och lyckas alltså mot alla odds resa sig och komma tillbaka som en vinnare, Otroligt imponerande men föga förvånande och väldigt välförtjänt om man känner Anna. För övrigt är ordningen återställd, det var idel Schäfrar i toppen detta år, Av de första 10 var faktiskt åtta Schäfrar.

Enza till vänster och min gamla Aia bredvid

1 kommentar:

  1. Tack Jonas!! Ännu en glädjetår kommer rullandes. Gulliga du! Njuter av vår seger och ännu en vinst. Inte den största den har jag redan vunnit i januari men helt klart en vinst som vi kämpat för. Enza och jag tackar för dina fina ord och bilder.

    Ses i veckan!!! Kram tills dess!!

    SvaraRadera